Înscriere grădiniță, an școlar 2024-2025
LISTE ADMISI_RESPINSI GRADINITA_AS – 14.06.2024
LOCURI RĂMASE LIBERE DUPĂ PERIOADA DE REÎNSCRIERI, ANUL ȘCOLAR 2024 – 2025
ȘCOALA GIMNAZIALĂ „ANDREI ȘAGUNA” DEVA
GRUPA |
NR. DE GRUPE | NR. LOCURI/GRUPĂ | NR. LOCURI LIBERE |
MICĂ PROGRAM PRELUNGIT |
1 |
20 | 17 |
MIJLOCIE PROGRAM PRELUNGIT |
1 |
20 |
0 |
MARE PROGRAM PRELUNGIT | 1 | 23 |
0 |
MARE PROGRAM NORMAL | 1 | 20 |
17 |
ȘCOALA PRIMARĂ CRISTUR
GRUPA MIXTĂ | NR. DE GRUPE | NR. LOCURI/GRUPĂ | NR. LOCURI LIBERE |
MICĂ PROGRAM NORMAL | 1 | 3 | 2 |
MIJLOCIE PROGRAM NORMAL | 1 | 5 | 3 |
MARE PROGRAM NORMAL | 1 | 10 | 2 |
PLAN DE ȘCOLARIZARE – CAPACITATE GRĂDINIȚĂ, ANUL ȘCOLAR 2024 – 2025, ȘCOALA GIMNAZIALĂ „ANDREI ȘAGUNA” DEVA
GRUPA |
NR. DE GRUPE | NR. LOCURI/GRUPĂ |
MICĂ, PROGRAM PRELUNGIT |
1 |
20 |
MIJLOCIE, PROGRAM PRELUNGIT |
1 | 20 |
MARE, PROGRAM PRELUNGIT | 1 |
23 |
MARE, PROGRAM NORMAL | 1 |
20 |
ȘCOALA PRIMARĂ CRISTUR
GRUPA MIXTĂ |
NR. DE GRUPE | NR. LOCURI/GRUPĂ |
MICĂ, PROGRAM NORMAL | 1 |
3 |
MIJLOCIE, PROGRAM NORMAL |
1 | 5 |
MARE, PROGRAM NORMAL | 1 |
10 |
CALENDARUL DE COMPLETARE/DEPUNERE A CERERILOR PENTRU ANUL ȘCOLAR 2024 – 2025
Perioada de REÎNSCRIERE a copiilor în învățământul preșcolar: 20 mai – 24 mai
Afișarea rezultatului și a numărului de locuri libere rămase după finalizarea etapei de reînscrieri: 24 mai 2024, ora 14,00
ETAPA I
Perioada de ÎNSCRIERE a copiilor în învățământul preșcolar: 27 mai – 31 mai 2024 – colectare cereri
Luni – Joi 8.00 – 18.00
Vineri 8.00 – 16.00
3 – 5 iunie 2024 (procesare cereri Faza I – prima opțiune)
6 – 10 iunie 2024 (procesare cereri Faza a II-a – a doua opțiune)
11 – 12 iunie 2024 (procesare cereri Faza a IIIa – a treia opțiune)
Afișarea rezultatului și a numărului de locuri libere rămase după prima etapă de înscrieri: 14 iunie 2024, ora 14.00
ETAPA II
17 iunie – 5 iulie 2024
Afișarea rezultatului și a numărului de locuri libere rămase după a doua etapă de înscrieri: 5 iulie 2024, ora 14.00
ETAPA DE AJUSTĂRI
19 august – 29 august 2024
Afișarea rezultatului și a numărului de locuri libere rămase după etapa de ajustări
30 august 2024, ora 14.00
Dosarul de înscriere cuprinde următoarele documente:
- cerere-tip: pe această cerere, părintele/reprezentantul legal al copilului va trece trei opțiuni (trei unități de învățământ) pe care acesta le are în vedere pentru copil;
- copie de pe certificatul de naștere al copilului;
- copie de pe actele de identitate ale părinților/reprezentantului legal;
- adeverință de angajat pentru fiecare dintre părinți/reprezentantul legal sau adeverință privind perioada concediului de creștere și îngrijire copil, pentru tipul de program prelungit, respectiv pentru înscrierea în învățământul antepreșcolar;
- alte documente doveditoare care fac obiectul criteriilor generale sau specifice de înscriere și care sunt analizate în timpul procesului de înscriere.
- (după caz) În situația transmiterii prin e-mail sau prin poștă a cererii-tip, părintele va transmite unității de învățământ o declarație pe propria răspundere cu privire la veridicitatea informațiilor completate în cerere.
- (dacă este cazul) dovada modului în care se exercită autoritatea părintească în cazul părinților divorțați și informații privind părintele la care a fost stabilită locuința minorului.
- fișa de prezentare a cabinetului medical
La dosarul de înscriere se adaugă, la începutul anului școlar, următoarele documente:
- a) adeverință de la medicul de familie în care se menționează că respectivul copil este sănătos clinic; adeverința este necesară în prima zi de prezentare a copilului în unitatea de învățământ;
- b) avizul epidemiologic/dovada de vaccinare întocmit(ă) conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății, cu privire la intrarea copilului în colectivitate, eliberat de medicul de familie al copilului cu maximum 5 zile înainte de a începe frecventarea unității.
Indiferent de modalitatea de depunere a cererii-tip de înscriere, validarea se face la unitatea școlară la care se solicită înscrierea, în prezența părintelui/reprezentantului legal al copilului care trebuie să prezinte actul de identitate propriu și certificatul de naștere al copilului, în original, precum și copii ale acestora pentru a fi certificate conform cu originalul de către membrul desemnat din cadrul comisiei de înscriere de la nivelul unității de învățământ.
Criterii generale care se aplică pentru nivelul preșcolar
- a) copilul are vârsta de 4 sau 5 ani împliniți la începutul anului școlar (1 septembrie 2024);
- b) domiciliul/reședința copilului/locul de muncă al unuia dintre părinți/al reprezentantului legal se află în apropierea unității de învățământ unde părintele/reprezentantul legal depune cererea-tip de înscriere;
- c) cel puțin unul dintre părinți/reprezentantul legal al copilului urmează o formă de învățământ la zi;
- d) existența unui document care dovedește că beneficiază de tutelă sau de o măsură de protecție specială stabilită în condițiile Legii nr.272/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- e) existența unui document care dovedește că este în grija unui singur părinte (familie monoparentală)/ existența unui document care dovedește că părintele/reprezentantul legal al copilului are 3 sau mai mulți copii (familie numeroasă);
- f) ambii – părinți/părintele unic/reprezentantul legal ai/al copilului lucrează sau cel puțin unul dintre ei se încadrează în una dintre situațiile: (i) pensionat în conformitate cu prevederile legale; (ii) cu certificat de handicap; (iii) șomer, în căutarea unui loc de muncă, cu documente doveditoare de la Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă;
- g) existența unui certificat medical de încadrare în grad de handicap a copilului și/sau a certificatului de orientare școlară și profesională eliberat de CJRAE/CMBRAE;
- h) existența unui frate/a unei surori înmatriculat/înmatriculate în unitatea de învățământ respectivă, în anul școlar pentru care se face înscrierea.
Criterii specifice de departajare pentru înscrierea în învățământul preșcolar anul școlar 2024 – 2025
Nr. crt. |
Criteriul specific |
Lista documentelor care să dovedească îndeplinirea criteriului |
1. | Părinte – cadru didactic/didactic auxiliar/nedidactic angajat în unitatea de învățământ Școala Gimnazială „Andrei Șaguna” Deva | Se verifică în SIIIR |
2. | Locul de muncă al părinților (unul sau ambii părinți) este în circumscripția școlară a Școlii Gimnaziale „Andrei Șaguna” Deva | Adeverință de la locul de muncă al părintelui din care să rezulte adresa la care își desfășoară activitatea. |
3. | Înscrierea copiilor ai căror părinți sunt plecați în străinătate și locuiesc la alte rude în circumscripția școlii, alta decât cea de domiciliu stabil al părinților. | Copie C.I. rude/reprezentant legal |
4. | Bunici în circumscripția școlii | Copie C.I. bunici, certificat naștere părinți (de unde să reiasă gradul de rudenie), declarație pe proprie răspundere a bunicilor cu privire la faptul că au copilul în grijă. |
5. | Părintele sau reprezentantul legal al copilului să dețină un imobil în circumscripția școlii | Copie contract, extras CF, Adeverință de la primărie |
6. | Persoana angajată pentru îngrijirea copilului locuiește în circumscripția școlii. | Declarație pe propria răspundere
Copie C.I. persoana care îngrijește copilul |
7. | Părinți implicați, în calitate de parteneri activi, în activitățile organizate la nivelul unității de învățământ. | Contract de parteneriat/ fișă de proiect/ adeverință de la unitatea de învățământ, Școala Gimnazială „Andrei Șaguna” Deva. |
8. | Părinți care locuiesc în circumscripția unității noastre școlare fără a avea clarificată situația spațiului locativ până la finalizarea etapei I de înscriere. | Declarație pe propria răspundere
|
Documente utile:
- Informații utile sintetizate la nivelul I.S.J. Hunedoara cu privire la înscriere;
- ORDINUL M.E. privind aprobarea Metodologiei-cadru de înscriere a copiilor în unități de învățământ preuniversitar;
- Model declarație acord părinte;
- Fișă de prezentare a cabinetului medical;
- Cerere tip pt. înscriere în învățământ preșcolar.